ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443
מבצע
אזל מהמלאי
55 ₪ 75 ₪
אזל מהמלאי

סודות הקואצ'ינג היהודי

הוצאת דברי שיר

הספר סודות הקואצ'ינג היהודי-  אימון יהודי מאת בני גל. אחרי למעלה מעשור של פעילות והכשרת למעלה מאלף בוגרים, נפתח צוהר לסודות לפיהן נוסד BSD אימון יהודי. הספר הכתוב בצורה קולחת מביא סיפור אישי ומרתק ומעניק גם כלים לשינוי לחיי כל קורא.

 

הרקע של 'סודות הקואוצינג היהודי'

"סודות הקאוצ'ינג היהודי", ספרו המונומנטלי של בני גל, הגיע לחנויות הספרים ובכלל זה חנויות ספרי הקודש ברחבי הארץ. שבע שנים, השקיע המחבר בפיתוח "מודל האימון היהודי" העומד בבסיסו של הספר. "ביסוד החידוש של ה'אימון היהודי', הוא הטיפול בשריר האמונה, אמונה ביוצר האדם ואמונה בכוח הבחירה הנתונה בידי האדם", אומר בני גל בהקדמתו לספר. החיבור מהווה מדריך אישי ומעין מפת דרכים לשינוי, המבוסס על מקורות היהדות, ספרי חסידות, מוסר ומחשבת היהדות. זהו נסיון ראשון מסוגו לבסס את תהליך האימון האישי על דברי חז"ל וגדולי-ישראל לדורותיהם. במהלך כתיבת הספר התייעץ ברבנים ובמורי-דרך רוחניים.

 

התגובות לספר 'סודות הקואוצינג היהודי'

הספר, בעריכתו של יונדב קפלון, יוצר בזכות עצמו, זכה לברכתם של אישי חינוך במוסדות תורניים ומאות ממשתתפי הקורסים וההכשרות מקצועיות במסגרת אימון יהודי בהדרכתו של בני גל. עיון במפתח האישים המופיע בסוף הספר מסגיר את מקורותיו של המחבר. בין המקורות: כתבי הרמב"ם, חידושי הר"ן, האר"י הק', בעל חובת הלבבות, רבינו משה חיים לוצאטו (הרמח"ל), ספרי המהר"ל מפראג, הגר"א, בעל התניא, רבי נחמן מברסלב, בעל נפש החיים ועוד מגדולי הדורות והמחברים התורניים, ראשונים ואחרונים.

 

ספר לחברים על הספר 'סודות הקואצ'ינג היהודי'

לקוחות שרכשו את הספר "סודות הקואצ'ינג היהודי",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
49 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
55 ₪
אזל מהמלאי