ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

שיר השירים פירוש - הרב זמיר כהן

הספר שיר השירים המבואר של הרב זמיר כהן מסביר את המשל והנמשל בין כנסת ישראל לריבונו של עולם. הרב זמיר כהן בשפתו הברורה מבאר את שיר השירים בדרך קלה להבנה. בסוף ספר שיר השירים עונה הרב זמיר כהן תשובות לשאלות מצויות בנושא, בתוספת תמונות שרידים ושחזורים מאותה תקופה. ספר שיר השירים לימוד מענג שולחן השבת, קל לנשיאה( 0.5 ק"ג)

 

אודות מחבר שיר השירים המבואר - הרב זמיר כהן

הרב זמיר יהוידע כהן, הוא רבה של שכונת אתרוג בביתר עילית, ראש ישיבת "היכל מאיר", יו"ר ומקים ארגון "הידברות" (העוסק בהחזרה בתשובה) ומחברם של ספרי הלכה, מחשבה ופרשנות מקראית. למד בישיבת פורת יוסף. נשא לאישה את אורנית והתגורר בשכונת זיכרון משה בירושלים.

‏בהמשך עבר הרב זמיר כהן לשכונת רוממה בירושלים, שם החל להעביר שיעורים לנערים בתחומי אמונה ומוסר יהודי. בסוף שנות העשרים לחייו, לאחר שסיים את לימודי הרבנות, נשלח הרב כהן על ידי הנהלת הכולל שבו למד לעיר ביתר עלית, כדי להקים כולל להכשרת רבנים.מאוחר יותר החל לשמש כראש ישיבת"היכל מאיר" בבית"ר עילית.

במקביל החל להרצות בפני חילונים, הוציא מספר קונטרסים והקים את ארגון "הידברות" המחזיק ערוץ טלוויזיה המשדר הרצאות שלו ושל רבנים אחרים, ותוכניות נוספות, וכן אתר אינטרנט גדול.

בשנת 2014 מונה הרב כהן כרבה של שכונת אתרוג בבית"ר עלית. אחיו הוא הרב זבדיה כהן, דיין בבית-הדין הרבני בתל אביב.

באחד ממאמריו כתב: "אם חזרה בתשובה משמעותה השחתת המידות וקלקול המעשים, ריב, עלבונות וכעסים עם בני המשפחה ועם כל הסובבים, הפגנות אלימות ויידוי אבנים - הרי גם אני מצטרף מכל הלב להתנגדות הנחרצת אליה. אבל אם משמעותה שיפור המידות ותיקון המעשים, רגישות לזולת, כבוד להורים ולכל הסובבים, חסד והתנדבות, מתוך לימוד תורת ה' ושמירת מצוותיו - הרי אני חסיד נלהב שלה"‏.

להלן סדרת המהפך של הרב זמיר כהן

המהפך 1

המהפך 2

המהפך 3

 

ספר לחברים על הספר 'שיר השירים פירוש - הרב זמיר כהן'

לקוחות שרכשו את הספר "שיר השירים פירוש - הרב זמיר כהן",
התעניינו גם בספרים הבאים:

חזר למלאי
חזר למלאי
חזר למלאי
חזר למלאי