ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

שערי דמעה על התפילה - חלק א - פרקי מבוא

שערי דמעה על התפילה - חלק א - פרקי מבוא

הספר שערי דמעה לרב יהודא ליאון אשכנזי (מניטו) זצ"ל, על התפילה - פרקי מבוא. חלק א'. בעריכת חיים רוטנברג. 470 עמודים.

 

אודות הספר שערי דמעה 

ספר חדש על נושא התפילה, מקיף ומושקע בן 470 עמודים. הספר מבוסס על שיעורים שנתן הרב אשכנזי לאורך עשרות שנים על נושא התפילה מתוך מסורת קבלית ייחודית וחדשנית שקיבל מניטו מרבותיו וממשפחתו. העורך ליקט את המקורות מתוך סיכומים והקלטות, השקיע מזמנו הפרטי, שכתב וערך את המקורות, והתוצאה לפניכם. הספר הוא כרך ראשון מתוך סדרת הספרים "שערי דמעה" כשהנושא הוא פרקי מבוא – הקדמה ומושגי יסוד על התפילה. הספר יכול לשמש מתנה מקורית לכבוד החגים הבעל"ט, בעיקר בתקופה זו של ימי התשובה הגדושים בתפילות. (מתוך אתר מכון מניטו)

אודות מחבר ספר שערי דמעה

הרב יהודא ליאון אשכנזי היה רב, מחנך, הוגה דעות ומנהיג רוחני ביהדות צרפת. תורתו הציעה זווית רעננה להבנת התורה, להבנת ההיסטוריה הלאומית והעולמית, ולהבנת המשכיות היהדות באמצעות חקירת תהליכי ההתחדשות מאברהם העברי, המשך בעם ישראל, דרך הזהות היהודית באלפיים שנות גלות, וכלה בזהות הישראלית. הרב אשכנזי הדגיש את חשיבות המעבר בימינו מיהודיות גלותית לישראליות לאומית, דרך "העבריות", בדומה לתרבות העברית שביקשה הציונות לחדש. 

במשך שנים הגותו של הרב אשכנזי נותרה עלומה לציבור דובר העברית כיוון שנמסרה בצרפתית. לאחר פטירתו החלו תלמידיו ומכון מניטו לערוך ולפרסם ספרים מהגותו בעברית ובכללם הספר שערי דמעה - חלק א שלפניכם. כמה מתלמידיו הקימו מסגרות של לימודי תורה על שמו כגון: מכינה קדם צבאית חמדת בבקעת הירדן, ומוסדות "נוצר חסד ליהודה" בירושלים.

 

ספר לחברים על הספר 'שערי דמעה על התפילה - חלק א - פרקי מבוא'

לקוחות שרכשו את הספר "שערי דמעה על התפילה - חלק א - פרקי מבוא",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
39 ₪
אזל מהמלאי