ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

חובת התלמידים

הוצאת פלדהיים

הספר חובת התלמידים - מהדורת הוצאת פלדהיים, לספרו של האדמו"ר מפיאסצנה. הספר חובת התלמידים מוביל את תלמידי הישיבות והמחנכים בשבילי העליה בתורה ויראת שמים. הדפסה חדשה ובהירה. כריכה קשה.

 

תוכן הספר חובת התלמידים

בספר "חובת התלמידים" חודר האדמו"ר מפיאסצנה אל נפש התלמיד, ומעודד אותו להתמיד בתלמודו.

הספר פותח באגרת למורים ולהורים בה מסביר את מגמות החינוך. הסופר מדגיש את הצורך לעודד את הילד/תלמיד בדרכי נועם ולא בכפייה. "החינוך לא צווי לבד הוא, שמצוה את בנו או תלמידו עשה כך וכך... הכוונה היא לגדל ולפתח את טבעו והכשרתו של הילד שנמצאה בו במדה קטנה או בכח והעלם לבד ולגלותה..."

כמו כן, עומד המחבר על הצורך להתייחס לכל ילד ע"פ צרכיו הייחודיים. "לא בכל הנערים שווה הוא החנוך, תלוי הוא בכל נער ונער כפי טבעו, דעתו, מדותיו וכו', ואותם על המחנך להכיר..."

 

אודות מחבר ספר חובת התלמידים- האדמו"ר מפיאסצנה

הספר "חובת התלמידים" נכתב ע"י רבי קלונימוס קלמיש שפירא - האדמו"ר מפיאסצנה - שניספה בשואה. עם פרוץ מלחמת העולם השנייה, נלכד הרב שפירא בוורשה המכותרת על ידי הגרמנים. בהפגזות נהרגו בנו, כלתו ודודתו, וזמן קצר לאחר תחילת הכיבוש הגרמני מתה גם אמו. למרות האסון האישי, ולמרות הצרה הכללית, סירב הרב שפירא להצעות בריחה שונות שהופנו אליו והעדיף להישאר עם חסידיו בגטו וורשה עד הסוף.

 

ספר לחברים על הספר 'חובת התלמידים'

לקוחות שרכשו את הספר "חובת התלמידים",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
59 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
22 ₪
אזל מהמלאי