ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443
חדש

צמאה לך

צמאה לך

יוסי אליטוב ויאיר שרקי

כעשרים וארבע שנים בלבד חי רבי ישראל בעל שם טוב - מאז שנתגלה ועד הסתלקותו באמצע המאה השבע עשרה , ואולם הניצוץ שהצית היה ללהבה גדולה שסחפה את כל ממזרח אירופה ומרכזה . תנועת החסידות שחולל הצליחה לשנות את דמותה של היהדות לתמיד . העניקה משמעות חדשה לחייו של היהודי ואין מי שלא הושפע ממנה . הבעל שם טוב לא נתב ספרים ולא הותיר אחריו חיבור כתוב כלשהו , חוץ מכמה איגרות . משנתו הרעיונית הועברה הלאה על ידי תלמידיו , והללו גם ביארו והרחיבו את תפיסתו המהפכנית . עד היום ממשיכה תורתו והתרחב ולהתפתח .

תורתו של הבעל שם טוב היא בבחינת נצנוצי אורות . הבזקי מחשבה עמוקים שמעניקים מבט אחר ומרומם לחיים של אור ומשמעות , תורת הבעש"ט מוציאה אותן האור האלוקי מבית המדרש אז היקום כולו ומעניקה הזדמנות שווה לכל יהודי ובכל מעמד ומצב , לעבוד את בוראו בחיות ובשמחה אך לא כל האדם מסוגל להבין אותה ולרדת לעומקה , ובוודאי שסגנונה אינו נהיר לקורא הישראלי בן ימינו .

הספר "צמאה לך" של הכותבים העיתונאים יוסי אליטוב ויאיר שרקי חברו יחד להצגת אמרותיו של הבעל שם טוב בשפה עכשווית ובהנגשה רעננה ושווה זייל נפש . הספר מוציא את תורת הבעש"ט ממסתריה מעניק קריאה ישראלית מחודשת לתורה החכמה והמאירה שצמחה בערבות , אוקראינה דפני כ 285 שנה , ומאפשר לציבור הרחב גישה ישירה ובלתי אמצעית ללהבת האש היוצרת שמבעירה את העולם היהודי עד עצם היום הזה

צמאה לך, יוסי אליטוב ויאיר שרקי

ספר לחברים על הספר 'צמאה לך'

לקוחות שרכשו את הספר "צמאה לך",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
49 ₪
אזל מהמלאי