ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

אתהלך

הוצאת פלדהיים

הספר אתהלך מאת משה גוטמן מספר את סיפורו המאלף של אהרן מרגלית- סיפור מטלטל של איש רב-צלקות גופניות, שבתעצומות נפש סולל לעצמו ולאחרים דרך בארצות החיים. הספר אתהלך זכה לתשבוחות רבות.

 

תוכן הספר אתהלך

הנורא מכל והטוב מכל ובעיקר כל הבלתי יאמן... בעלטת מנהרות של קדרות וכאב, סירב אהרן מרגלית להימחץ תחת קשיי האיתנים. כוחות מחושלים נאספו בעקשנות פלדה, והחלטת נצח גמלה בליבו: לסלוד מרחמים ולהתאמץ בעצמו להאמין שבכל מצב יש לאדם תפקיד והוא לבדו האחראי עליו.

כפעוט, חווה טראומה חרדתית והפך למגמגם כבד, בסמוך חלה ב'פוליו' ולקה בשיתוק חמור. במשך שנים שהה בדד ב'מעון לנכים קשים' מיוסר ונעזב לגורלו, אולם לא נכנע, התאמץ בנחישות עד שעמד על רגליו. באותה נחישות גם אימן את פיו לדבר בשטף. בחסד ה' התנער מעפר, הקים בית לתפארת וכוכבו דרך בעולם העסקים והעשייה, בין היתר כיוזם ומקים 'מפעל החפץ חיים העולמי', לצד שורה של פרויקטים לחיזוק שמירת המצוות שבין אדם לחבירו.

כאשר גידול ממאיר התגלה על לחיו, קצב לו בכיר הפרופסורים בתחומו שישה שבועות חיים בלבד! במקום להיכנע, נטל אחריות לגורלו ונאבק על התקווה. מאתגר זה שאב כוחות נפש, ששימשו אותו גם כשחלה פעם נוספת במחלה ממאירה. ולא יאמן- גם הפעם השלישית מאחוריו. כי לאורך כל דרכו- חבלי מוות שאפפוהו, הפכו סולם טיפוס. אבני נג, סותתו למדרגות אל על. תיקו הרפואי עצום מימדים, אך מעליו מטפס אדם בריא ומלא שמחת חיים.

נגד כל הסיכויים האיש חי חיים מלאים- באמונה ובטחון, בקרבת אלוקים מוחשית, בלקיחת אחריות תמידית בכל מצב ואתגר. חייו מלאים במעש והישגים ולאחרונה גם גדושים בחיזוק והשראת כח לרבבות.

בהתהלכו בארצות החיים, רושם אהרון מרגליות פרקים מלאי השראה, נחישות ואופטימיות. מאז שסיפורה של 'מרגלית מלוטשת' עשה לו כנפיים הפך למרצה מבוקש ביותר ורבבות הקשיבו להרצאותיו בשקיקה ובדמע.

משה גוטמן, אמן הקולמוס חד המבע, בסגנונו המושחז והנועז הפך את הסיפור הבלתי נתפס לספר שכמותו לא קראתם. התובנות לחיים והעצו המעשיות שזורות כאבני דרך וכתמרורי כיוון בספר, שסיכומו ותועלתו היא 'שיטת אהרון מרגלית לחיים מלאים בכל מצב'.

 

ספר לחברים על הספר 'אתהלך'

לקוחות שרכשו את הספר "אתהלך",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
59 ₪
אזל מהמלאי