ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

עולמות-הרב יצחק גינזבורג

הוצאת הוצאת ידיעות אחרונות

על הספר עולמות

לפי תורת הסוד היהודית, החיים אינם מתקיימים בעולם אחד, כי אם בעולמות רבים. המציאות מורכבת מסולם של עולמות הניצבים זה למעלה מזה. העולמות העליונים אמנם רוחניים ונשגבים, אך ההתעמקות בהם שופכת אור על העולמות הארציים שבהם אנו חיים, וביכולתם לעזור לנו להתמצא בהם.

תנועת החסידות אימצה את חכמת הקבלה והפכה אותה מתורת סוד המובנת למעטים לתורת חיים הנגישה לרבים. בכתביהם ובחייהם הראו גדולי החסידות כיצד ניתן להשתמש בידע הקבלי כדי להבין את נפש האדם ואת מקומו ביקום וכדי לחולל שינוי ממשי בחיינו.

הספר עולמות פותח צהרים חדשים לסודות הקבלה והחסידות. בשפה בהירה ועכשווית חושפים מאמרי הספר את הקורא לתשתית הרעיונית של תורת הסוד ושל מעגל השנה היהודי, תוך יצירת זיקה מרתקת למגוון נושאים עכשוויים, ממדע ועד תרבות ומפסיכולוגיה ועד זוגיות.

 

על הרב יצחק גינזבורג

הרב יצחק גינזבורג הוא מחשובי המורים לקבלה וחסידות בדורנו, והחדשני שבהם. הוא נולד בארצות הברית בשנת תש"ה (1944). מגיל צעיר הוא נחשב לעילוי במתמטיקה ובמוזיקה, ובהיותו בן 20 כבר סיים תואר שני במתמטיקה. חיבר למעלה מ-80 ספרים בשפות שונות, שבהם נפרשת שיטתו הייחודית בביאור הקבלה והחסידות, וכן מאות ניגונים חסידיים. 

ניר מנוסי עורך הספר נולד בתל אביב בתשל"ד (1974). הוא בעל תואר ראשון בפילוסופיה ותואר שני בלימודי תרבות מהאוניברסיטה העברית. הוא מלמד וכותב בנושאי יהדות ותרבות כללית.

 

עברית, כריכה רכה, 366 עמודים. 

ספר לחברים על הספר 'עולמות-הרב יצחק גינזבורג'

לקוחות שרכשו את הספר "עולמות-הרב יצחק גינזבורג",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
49 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
65 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
65 ₪
אזל מהמלאי