ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

קדושת הזמנים אוצרות יעקב ב' כרכים

הספר קדושת הזמנים אוצרות יעקב, בשני כרכים הינו ליקוט דברי הצדיק הקדוש רבי יעקב אבוחצרא זצק"ל בעניני הספר קדושת הזמנים עוסק ב- ד' פרשיות פורים, פסח שני, מתן תורה, בין המצרים, ט"ו באב, וחנוכה במהדורה חדשה עם מראי מקומות ובאורים. ספרו קדושת הזמנים בפירוש בהיר

אודות מחבר הספר קדושת הזמנים אוצרות יעקב - רבי יעקב אבוחצרא זצק"ל

רבי יעקב בר מסעוד אבוחצירא היה מגדולי רבני מרוקו, ידוע בתואר אביר יעקב, סבו של הבבא סאלי. נולד בשנת תקס"ו (1805) וגדל בתאפילאלת במרוקו. בצעירותו למד אצל אביו, רבי מסעוד, את כל התנ"ך עם טעמי המקרא ולאחר מכן כל המשנה וכל התלמוד.

רבי יעקב מחבר קדושת הזמנים ,לאחר שהוסמך לרבנות, היה למנהיג הקהילה בתאפיללת. ושימש בה כרב ודרשן. הוא רצה לעלות לארץ ישראל אך בגלל התנגדות של בני הקהילה בתאפילאלת נמנע ממנו. הוא ניסה לעלות לארץ שש פעמים ובשנת תר"מ (1879) כשניסה לעלות בפעם השישית הצליח לשכנע את הקהילה שלא ימנעו ממנו מכיוון שבנו, רבי מסעוד, יכול לשמש כרב הקהילה במקומו. הוא עזב את מרוקו ועבר דרך אלג'יריה, תוניסיה, לוב ומצרים בטו' בטבת הגיע לעיר אלכסנדריה שהה בה מעט וביז' טבת הגיע לדמנהור  בהיותו שם חלה ונפטר בכ' בטבת תר"מ (4 בינואר 1880) הוא נקבר בדמנהור.

 

ספר לחברים על הספר 'קדושת הזמנים אוצרות יעקב ב' כרכים'

לקוחות שרכשו את הספר "קדושת הזמנים אוצרות יעקב ב' כרכים",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
55 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
29 ₪
אזל מהמלאי