ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

ש"ס עוז והדר בינוני רגיל 20 כרכים

ש"ס עוז והדר בינוני רגיל -20 כרכים, גובה 31 ס"מ. הגמרא עם המפרשים בעריכה בשיא היופי וההדר, כולל הרי"ף, רא"ש, מהרש"א, ילקוט מפרשים, המרדכי, התוספתא ועוד. וילנא, נוספו רבבות מראה מקומות חדשות עם כמה חיבורים והוספות חדשות לבנות חידושים ממאורי הדורות מכת"י. יחידים בעולם. מצוינת כמתנת  ש"ס חתנים  איכותית ומפוארת. בהוצאת עוז והדר הדפיסו מחדש את כל צורת הדף, רש"י ותוספות, סוג מאירת עיניים ובכתב ברור ונעים לעין.  משלוח חינם!

 

המפרשים הכלולים במהדורה זו של ש"ס עוז והדר

גם המהדורה הרגשה של גמרא עוז והדר  משופעת במפרשים חשובים: רא"ש, רי"ף, ילקוט מפרשים, רש"ש, מהרש"א, מהרש"ל, מהר"ם, מהר"ם מיוחד, מהדורת בתרא, ליקוטי רש"י , ספר המקראות השלם, תוספות ישנים, מרדכי ועוד עשרות מפרשים, תיקונים, הוספות, הגהות וציונים על הדף.

המהדורה הרגילה לא יכולה לחפש את החיבורים שנוספו למה הדורה המורחבת :

א. משניות (עם פירוש המשנה להרמב"ם, רבינו עובדיה מברטנורא, תוספות יום טוב, תוספות חדשות, תוספות רעק"א, קובץ מפרשים שנדפסו בש"ס וילנא בסוף המסכת)
ב. תוספות הרא"ש השלם
ג. תוספות רבינו פרץ השלם
ד. תוספות רי"ד
ה. הערוך על הש"ס (לרבינו נתן בר יחיאל) עם הגהות והערות שינויי נוסחאות וכו '
ו. עין משפט המלא - בו באו בשלמות כל לשונות הרמב"ם והשולחן ערוך המקסים בעין משפט השדף.

 

היתרון של ש"ס עוז והדר

תלמוד בבלי ' עוז והדר ' מהדורוה בינונית מכילה מלבד הפאר וההדר הייחודי לה, עוד עשרות ומאות חיבורים והוספות, הצד הוספות נחוצות מכתב יד אשר ראו אור ראשונה בגמרא זו, ומאות אלפי תיקונים וציונים אשר תוקנו ונוספו בדפי הגמרא והמפרשים. הוספות אלה, הנחוצות להבנת הגמרא והמפרשים, הם שהקנו לגמרא זו אחרים במיוחד את השמה הטובה ביותר ההולך לפני שהגיעה עד שכל החור החפץ להיות בין התורה רוכש גמרא זו.

סקר פופולריות ש"ס עוז והדר בציבור

סקר פופולריות שהוזמן ע"י מכון עוז והדר קובע: "אפילו ראשי המכון שהיו מודעים לפופולאריות של הגמרות נדהמו מההיקף. הרוב המכריע של החברה החרדי מכיר את ההגמרות, אחוזים רבים מאוד מאוד תרופות ללמדו דווקא בגמרות אלה, ש"ס עוז והדר זכה במקום הראשון ביקבוק לש"ס חתנים, רוב הנשאלים זיינו כי אם היו אחרים מספר דמויות של גמרות מבוארות הם ילמדו בזו של 'עוז. והדר '. "

הסקר בוצע על 'עוז והדר' על ידי חברת הסקרים 'מותגים', הסקר היה טלפוני. סוקרי החברה ראיינו 165 נעשים מהמגזר החרדי ו 157 מהמגזר הדתי לאומי. הסקר היה משתמש שאלון בן 29 שאלות. קודם לכן נשאלו שאלות סינון כדי לוודא שהנשאלים באמת יכולים להשתנות לציבור הדתי לאומי או החרדי.

אני מקבל את ההגדרות של 'עוז והדר' הן הפופולריות ביותר ברכישה של החתנים. לא פחות מ -96% מהציבור הזה אכן מכיר היטב את הגמרות של 'עוז והדר'. 76% לומדי הדף היומי בגמרות אלה המקפידים ללמוד את הגמרא המבוארת ו 66% מהציבור החרדי מכיר את ספרי ההלכה בשוצאת עוז והדר.

כשהתבקשו הנשאלים צריכים למה הגמרות של 'עוז והדר' כה פופולריות, השיבו 58% מכלל החבר את העובדה הידועה שבגמרות 'עוז והדר' נמצא את החומר המקיף ביותר על לימוד הגמרא, 61 אחוז השיבו כי הם יעדיפו קונים את הגמרות של 'עוז והדר' בשל. רמת הביאור הנמצאת בו.

יותר ממחצית המרואיינים השיבו כי יעדיפו ללמוד דווקא בגמרות של 'עוז והדר'. יותר מהן, כ 54% מהציבור החרדי מצינו כי יעדיפו לרכוש לבנם גמרא זו, כמה בציבור הדתי לאומי של 26% כאלה, ואילו 51% הודיעו כי ירכשו לבנם הלומד בישיבה גמרא של 'עוז והדר'.

66% מהנשאלים השיבו כי אם יכנסו לבית המדרש ויהיו שם גמרות מכמה סוגים, הם יעדיפו את אלה של 'עוז והדר'. במקביל עולה כי 71% מהנשאלים ימליצו בחום שונים לרכוש דווקא את הגמרות של 'עוז והדר', יותר מהן, 72% אמרו כי הן יודעות ש'עוז והדר 'היא הוצאת הספרים המשקיעה ביותר.

עוד נתון מפתיע שעלה בסקר המקצועי, הוא ז 79% מהנשאלים בציבור החרדי ו 62% מהציבור הדתי לאומי הודיעו כי היינו מוכנים להשקיע יותר כסף לרכישת ספר אם ידעו כי הוא של 'עוז והדר'.

 

ש"ס עוז והדר - רקע כללי

ש"ס עוז והדר הוא תוצאה מחודשת של התלמוד הבבלי, ב"מהדורת פרידמן", הנעשית בסניף עוז והדר שבירושלים ובראשה הרב יוסף סמט. המפעל החל בהמשך תשמ"ט ונמשך עד היום. העבודה כוללת הגהה על פי כתבי יד ודפוסים ראשונים. המהדורה יוצאת הדורות שונות, הבטחות לתלמידים, גמרות ללומדי הדף היומי ומהדורה לילדים של פרקים בודדים. סיום הוצאת ש"ס עוז והדר בשלמות צוין בטבת תשס"ח. עם זאת, המכון ממשיך לעדכן כרכים מהדורה זו.

ש"ס עוז והדר נערך בעמל רב וביגיעה מאומצת הציון 26 שנים עד כה, אזור מצליחים להוציא לאור מהדורה מנופה מכל השגיאות והטויות שבהן רוויים הש"סים מקבילים. היציע הנוסף העסקי הוא מגוון המרשים הכלולים במדורה המורחבת ומסודרים סוף סוף הכרכים (דברים שהם עברו הגהה מדוקדקת) שחוסכים כסף, זמן וסרבול מהלומד.

לא סתם נחשב ש"ס עוז והדר לגולת הכותרת של הש"סים, ולש"ס הנמכר ביותר בעולם הישיבות כבר שנים.

ספר לחברים על הספר 'ש"ס עוז והדר בינוני רגיל 20 כרכים'

לקוחות שרכשו את הספר "ש"ס עוז והדר בינוני רגיל 20 כרכים",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
459 ₪
אזל מהמלאי