ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443
אזל מהמלאי
792 ₪
אזל מהמלאי

תלמוד ירושלמי עם פירוש ידיד נפש

תלמוד ירושלמי השלם והמבואר!

הסט השלם עם 14 הכרכים של דף הוילנא לצד ביאורו הבהיר של הרב יחיאל בר לב - פירוש ידיד נפש.

בדורות האחרונים, נדחק הלימוד בתלמוד הירושלמי לקרן זווית; הסגנון השונה והשפה הקשה, גרמו לכך שאף תלמידי חכמים התקשו לצלוח את התלמוד הארץ ישראלי. תלמוד קורן ירושלמי, מבוסס על המפרשים הקלאסיים: "פני משה", "קרבן העדה", הרדב"ז וכן פירוש הגר"א ופירוש הגראון ר' חיים קנייבסקי שליט"א. לשון התלמוד הירושלמי מנוקדת, הפירוש כתוב בעברית פשוטה ומובנת, ובנוסף לפירוש על הסוגיה, כולל הפירוש גם מדור "עיונים" בו מובאים פסקי הלכה למעשה הנוגעים לסוגיה מהרמב"ם ומהשו"ע, וכן - פרקי מחשבה וחסידות ומעט קבלה מגדולי ישראל ובהם הרמח"ל, המהר"ל, הבעש"ט, בעל התניא, מאור ושמש, שם משמואל ועוד. 

 

על הרב יחיאל בר לב

הרב יחיאל בר לב נולד ב - 1943 בתל אביב ולמד בישיבת היישוב החדש ופוניבז'. בין השאר, כתב את הספר "מבוא לתורת הקבלה", המבוסס על "קל"ח פתחי חכמה", לרמח"ל. 

על הוצאת קורן

הוצאת קורן נוסדה בירושלים בשנת תשכ"ב, על ידי מר אליהו קורן במטרה להוציא לאור את תנ"ך קורן. לנגד עיניו עמדו שלושת העקרונות אשר ינחו אותו ואת צוותו לאורך השנים: 'הידור', 'דיוק' ו'מסורת'.
מאז ועד היום בית ההוצאה הירושלמי מאופיין בעיצוב המשרת את הכתב; עוצבה אות ייחודית לתנ"ך ואות יחודית לשאר הכתבים, אשר נעימות במיוחד לעין. בהתאמה, בית המדרש של הוצאת קורן ירושלים מסור להוצאת נוסח מדויק, מוגה ובלתי מתפשר של הכתבים. ועל כן הדיוק של התוכן וההידור של הגופן הופכים את מוצרי קורן למותג של ממש.

ספר לחברים על הספר 'תלמוד ירושלמי עם פירוש ידיד נפש'

לקוחות שרכשו את הספר "תלמוד ירושלמי עם פירוש ידיד נפש",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
459 ₪
אזל מהמלאי