ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

תלמוד בבלי עם פירוש שטיינזלץ - סט גדול

הוצאת קורן ירושלים

38 כרכים מהודרים, המשלבים את דף הוילנא לצד ביאורו הבהיר של הרב עדין אבן-ישראל (שטיינזלץ). עברית-ארמית, כריכה קשה, 31x23.5 ס"מ.

תלמוד בבלי השלם והמבואר - דף וילנא לצד ביאורו של הרב עדין אבן-ישראל (שטיינזלץ)

בתלמוד קורן, מובאים בהדגשה "הדיבור המתחיל" של רש"י והתוספות. כל חילופי הגרסאות סודרו מחדש בהשלמת הצנזורה ומובאים בו הגהות הב"ח, הגהות הגר"א, מראה יחזקאל, מעשה ר"ב וכמובן - גיליון הש"ס לרבי עקיבא. איגר. 

ביאורו של הרב עדין אבן-ישראל (שטיינזלץ), מתרגם את השפה הארמית ומבארת את התוכן, הסוגיה, והמשא ומתן התלמודי.

תלמוד קורן מלווה בתרשימים, והוא כולל מבואות וסיכומים, ובהם הקדמה למסכת, דברי הסבר כלליים וסיכומי דברים בראשית כל פרק ובסיומו. בסוף כל מסכת מופיעים "מפתחות" לחיפוש קל ומהיר של נושאים, מונחים ואישים המופיעים במסכת. 

 

על הוצאת קורן המוציאה את תלמוד בבלי קורן - סט גדול

הוצאת קורן נוסדה בירושלים בשנת תשכ"ב, על ידי מר אליהו קורן במטרה להוציא לאור את תנ"ך קורן. לנגד עיניו עומד שלושת העקרונות אשר ינחו אותו ואת צוותו לאורך השנים: 'הידור', 'דיוק' ו'מסורת'.
מאז ועד היום בית ההוצאה הירושלמי מאופיין בעיצוב המשרת את הכתב; עוצבה אות ייחודית לתנ"ך ואות יחודית לשאר הכתבים, אשר נעימות במיוחד לעין. בהתאמה, בית המדרש של הוצאת קורן ירושלים מסור להוצאת נוסח מדויק, מוגה ובלתי מתפשר של הכתבים. ועל כן הדיוק של התוכן והידור של הגופן הופכים את מוצרי קורן למותג של ממש. .

ספר לחברים על הספר 'תלמוד בבלי עם פירוש שטיינזלץ - סט גדול'

לקוחות שרכשו את הספר "תלמוד בבלי עם פירוש שטיינזלץ - סט גדול",
התעניינו גם בספרים הבאים:

מבצע
אזל מהמלאי
3192 ₪ 3990 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
119 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
119 ₪
אזל מהמלאי