ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

איך היא צומחת

הוצאת קורן

הספר איך היא צומחת , הרבנית ימימה מזרחי בעריכת יקרת פרידמן, הוצאת מגיד,קורן , 182 עמודים, כריכה קשה. ספרה החדש של הרבנית ימימה מזרחי על התחדשות, צמיחה שמחה וברכה. 

אודות הספר איך היא צומחת של הרבנית ימימה מזרחי

מתוך הקדמת הספר " איך היא צומחת" :

 איך היא שוב עושה את זה? איך היא שוב צומחת?

יש לנו היכולת הזו, לנשים. אנו זן נדיר. יש לנו כוחות של אמא אדמה, אחרי חורף, אחרי בצורת, לפתע להוציא עלה קטן ועוד אחד ופרח מבויש ושוב לצמוח ולהרים עיניים לשמים.
אותה האישה המחכה, המעוררת את הערוגות לפרוח בכוח ערגתה, כשפניה לכיוון השמיים, היא היא שפותחת את ברכת השמים. המחשבה שהשמים מגשימים עלינו גשם היא אך אשליה אופטית; זו אמא אדמה הזו, שמפנה מבט צמא כלפי מעלה, ועל ידי כך מגשימה את הגשמים.
ובכל שנה הכוח הזה חוזר ועולה בנו. שוב חוזר הניגון.

איך היא צומחת מוקדש באהבה גדולה לכל הנשים גשומות העפעפיים, שבאמת מחכות להתגשם.
לכל אלה שמביטות אל השמים.
לכל אימהות האדמה.

אודות מחברת הספר "איך היא צומחת" 

נולדה לאלינתן ותרצה רוטשילד וגדלה בשכונת בית וגן בירושלים. למדה באולפנת חורב ושירתה בשירות לאומי כמטפלת בקשישים. לאחר מכן למדה משפטים באוניברסיטה העברית. בעלת הסמכה כטוענת רבנית. נשואה לרב חיים מזרחי, עורך דין ומקובל המלמד בישיבה בירושלים. מתגוררת בשכונת שערי חסד בירושלים ואם לתשעה ילדים.

ב-2001 החלה למסור שיעורים בביתה בנושא פרשת השבוע בשם "פרשה ואישה". היא מעבירה שיעורים שבועיים בפני אלפי נשים. השיעורים מיועדים לנשים בלבד וההשתתפות בהם כרוכה בתשלום סמלי.

הרצאותיה של הרבנית מזרחי עוסקות בפרשת השבוע במבט נשי, תוך בקיאות במקורות תורניים. ההרצאות נוגעות בנושאים כמו מעמד האישה ותפקידיה, זוגיות והורות. סגנון שיעוריה כולל הומור והתייחסות ישירה לאבות האומה, דבר שהוביל גם להתנגדות כלפיה. השיעורים כוללים גם התייחסות אקטואלית המקושרת לפרשת השבוע. היא מדגישה את חשיבות השמחה ומתנגדת לסגפנות. היא תומכת בטיפוח הגוף והלבוש הנשי.

שיעורי הרבנית מזרחי משוכתבים על ידי יקרת פרידמן ומופצים לאלפי נשים. השיעורים השבועיים ניתנים לצפייה באתר 'אשירה'. על פי פרידמן, בשיעורים צופות מדי שבוע עשרות אלפי נשים. הצפייה מוגבלת באמצעות קוד, גם כדי למנוע את הצפייה מגברים.

לרבנית מזרחי פינות קבועות ביום שישי בבוקר ברשת מורשת ובקול ברמה וביום רביעי ברדיו קול חי.

לקראת הבחירות לכנסת ה-20 בשנת 2015 תמכה במפלגת יחד בראשות אלי ישי.

קהל היעד שלה כולל דתיות לאומיות, חוזרות בתשובה, חרדיות ואף חילוניות. הרבנית מזרחי נותנת ברכות ועצות לנשים המבקשות זאת.

ספר לחברים על הספר 'איך היא צומחת'

לקוחות שרכשו את הספר "איך היא צומחת",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
85 ₪
אזל מהמלאי