ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

סידור תפילה ומחזורים בכל הנוסחים

ספרים בקטגוריה

undefinedסידור תפילה הוא ספר המרכז בתוכו את התפילות שמתפלל יהודי בימי החול וביום השבת, ואת החשובות שבתפילות החגים. בסידורים רבים ניתן למצוא גם דינים וברכות שונות ואת קריאות התורה לימים שני וחמישי. הסידור מלווה את היהודי מלידתו (ברית מילה) ועד מותו (הלוויה). המחזור הוא בעצם סידור לחג, ומכיל את התפילות המיוחדות לחג. בד"כ את המחזורים קונים בסט של חמישה ספרים (ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, פסח ושבועות).

נוסח הסידור

נוסחי הסידור המרכזיים שקיימים הם שלושה- סידור בנוסח אשכנז, סידור בנוסח ספרד, סידור בנוסח ועדות המזרח. ישנם גם סידורים בנוסחים ספציפיים יותר, לדוג' סידור בנוסח מרוקו, אבל רוב מוחלט של המתפללים ידע להסתר עם אחד מהשלושה הנ"ל. בכל אופן ריכזנו עבורכם בעמוד זה ובעמודים שתחתיו את כל הסידורים והמחזורים מחולקים לפי נוסחיהם, במחירים נוחים, עם אפשרויות הטבעה והקדשה, הנחה לכמויות, ועוד...

סידור לילדים

הסידור הוא הספר הראשון שכל יהודי דתי לומד לקרוא בו. מסיבה זו, כאשר הילדים הרכים מקבלים את הסידור, נהוג לערוך מסיבה גדולה וחגיגית, על מנת להדגיש בפני הילדים הרכים את חשיבות המעמד וחשיבות הסידור. עם זאת, כך כתב הרב שלמה וולבה על הסידור: "הספר העמוק והקשה ביותר מכל הספרים בתורה שבעל-פה שהנחילונו חז"ל". בעקבות כך יצאו מספר סידורים לילדים שמנסים לגשר על הפער הזה ולהביא את התוכן העצום של התפילה לילדי ישאאל הרכים. סידור לילדים כמו כל פעולה חינוכית- יש לבחור בהתאם לילד.

לעמוד חומשים עם תפילות