ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443
אזל מהמלאי
339 ₪
אזל מהמלאי

רמב"ם מבואר כיס - 19 כרכים

הוצאת מפעל משנה תורה

רמב"ם מבואר כיס - המשנה תורה להרמב"ם הוא סיכומה של תורה שבעל פה, המכיל י"ד ספרים (ומכאן גם כינויו הי"ד החזקה). המהדורה הנוכחית מביאה בירור מקיף ושוטף על הי"ד החזקה בפורמט כיס נוח לנשיאה ולשינן בלכתך בדרך. 19 כרכים בכריכה רכה, בגודל 14.5x9.6 ס"מ.

 

על מהדורת הכיס של רמב"ם מבואר

רמב"ם מבואר כיס מותאם ללומדים בדרך- הכרכים בגודל קטן ונוח, כך שלימוד הרמב"ם מלווה את האדם לכל מקום. הביאור בא בתחתית הדף עם ציון ההכלה אליה מתיחס הביאור בכדי לאפשר ללומד לרוץ על ההלכות.

19 כרכים לכל החיבור, מחולקים ל-4 מארזים נפרדים, כ300 עמודים לכרך, רב הכרכים מכילים ספר אחד, למעט זמנים, זרעים, עבודה וטהרה שפוצלו לכמה כרכים. בגודל "כיס" ובכריכה רכה ומעוצבת. הספרים נוחים במיוחד לנשיאה לכל מקום.

מהדורת הכיס מבוארת, מדויקת ומאירת עיניים, בנוסח המדוייק ביותר שניתן להוציא כיום, ע"פ כתבי היד המצויים ובביאור פשוט ותמציתי של הרמב"ם על פי ספריו שלו. בתוספת איורים, תרשימי עזר, מפתחות עשירים ונספחים מעשיים.

 

על הביאור לרמב"ם

מפעל משנה תורה עמל על הוצאה לאור של מהדורה מדוייקת של ספרי משנה תורה בלויית ביאור שווה לכל נפש, המקפל בתוכו את התפיסות המיוחדות של הרמב"ם בכל רחבי ספריו בפשטות, בקצרה, בנאמנות למקור ובבהירות.

חזונו של המפעל הוא, שכל אחד ואחד יוכל להכיר את התורה שבעל-פה כולה באופן המקיף ביותר ובצורה הקצרה ביותר המסודרת למופת, כפי שהביאה הרמב"ם לביטוי בספרו המופתי ספר משנה תורה. במהדורת רמב"ם מבואר כיס, מצטרף לנוסח המדויק ביותר שניתן להעמיד היום מתוך כתבי היד המשובחים של ספר זה ביאור מדויק, פירוש הרמב"ם על פי דברי הרמב"ם בחיבוריו האחרים, שכל מי שמבקש להכיר את הרמב"ם ואת משנתו, אין לו דרך סלולה יותר לעשות זאת מבסדרה המבוארת.

 

הספרים הכלולים בסט זה מחולקים ל4 מארזים נפרדים
מארז א החיים ומעגלם כולל ספרים: המדע, אהבה, זמנים (2 כרכים).
מארז ב הבית והארץ כולל ספרים: נשים, קדושה, הפלאה, זרעים (2 כרכים). 
מארז ג מקדש וטהרה כולל ספרים: עבודה (2 כרכים), קרבנות, טהרה (3 כרכים). 
מארז ד משפט עברי כולל ספרים: נזקים, קניין, משפטים ושופטים.

ספרים אלו מיועדים לכל מי שרוצה להכיר את מכלול ההלכה היהודית מפי גדול הפוסקים וההוגים היהודיים, הנשר הגדול. מתאים גם ללומדים תלמוד בכל רמה, למתחילים ולמעיינים, שהרי כל נושא מסוכם בחרט אומן של הרמב"ם.

ספר לחברים על הספר 'רמב"ם מבואר כיס - 19 כרכים'

לקוחות שרכשו את הספר "רמב"ם מבואר כיס - 19 כרכים",
התעניינו גם בספרים הבאים: