ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

צורבא מרבנן - סט ו' כרכים

סט ספרי צורבא מרבנן - וכרכים

 הלכה למעשה בכל בית. ' מהדורת בן משה' - חוברות ההלכה המפורסמות, בפורמט של שישה כרכים נפלאים בכריכה קשה ומהודרת. בין הפרויקטים הגדולים בעולם היהודי ללימוד תורה. סט צורבא מרבנן מקיף את ארבעת חלקי השולחן ערוך, ומחולק לשיעורים הלכתיים ערוכים וממוקדים.

 

היחודיות של צורבא מרבנן

הרב בן ציון אלגאזי, ראש מכון צורבא מרבנן, מסביר כי "בשיטת הלימוד של צורבא חידשנו שני דברים - אופן הלימוד הסדור והמובנה ב'כלי נאה', והדגש על הלימוד בחבורה כפי שיש במאות שיעורים ברחבי הארץ. המהפכה שחולל מכון צורבא בלימוד ההלכה למעשה מתייחדת הן בארבע תוכן הלימוד והן בצורה, אנו מזמינים כל יהודי ללמוד בצורה שיטתית ומרתקת, בתוך שנים, בשיעור פעם בשבוע, תקיפו את כל חלקי השולחן ערוך, אין יותר פשוט מזה".

המלצות הרבנים על  צורבא מרבנן

הרב לישראל, דוד לאו, הדגיש בדבריו כי "צורבא הוא בין הפרויקטים הגדולים בעולם ללימוד תורה. חובה גדולה לכל יהודי שומר מצוות ללמוד הלכה בצורה מסודרת, וקבוצות הלמידה של צורבא היא דרך נפלאה לעשות זאת. שיטת צורבא בלימוד ההלכה היא כל כך חשובה. , יסודית ומקיפה עד כי קשה להבין איך לא נחשב על כך עוד בטרם נוסד הצורבא. ללא ספק, אם ליהודי יש זמן פנוי מועט – דבר ראשון שילמד הלכה. אני מאחל לרב אלגאזי שימשיך להקים מרכזי צורבא בארץ ובעולם"

הרקע של צורבא מרבנן

מכון צורבא מרבנן, נוסד לפני 13 שנה בברכתו ובעידודו של הראשל"צ הרב מרדכי אליהו זצ"ל. חלק צורבא פועלים כיום למעלה מ-400 שיעורים לגברים, 100 שיעורי נשים, 30 מוקדי צורבא בקהילות ישראל בחו"ל וכ-10,000 לומדים מדי שבוע במוקדי הלימוד של צורבא.

סרטון אחד שווה אלף מילים...

ספר לחברים על הספר 'צורבא מרבנן - סט ו' כרכים'