ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443
אזל מהמלאי
50 ₪
אזל מהמלאי

אנשים מספרים על עצמם 1

הספר אנשים מספרים על עצמם 1, חיים ולדר, כריכה קשה. סיפורים מרתקים של בני אנוש כפי שסופרו לסופר חיים ולדר.

אודות הספר אנשים מספרים על עצמם

סיפורו של פורץ מכוניות, שבמהלך גניבת מכונית מגלה במושב האחורי סחורה יקרה מאוד - ילד בן 2.5, שהוריו שכחו אותו ברכב סגור ובחום כבד..  אישה צעירה שבגיל 23 פותחת את תיק האימוץ שלה ומגלה כי אומצה בטעות..  סוחר מכוניות ממולח עומד לפני עיסקה רווחית מאוד, אך משהו גורם לו לבטלה - ילד נכה עם עיניים עצובות..  הדלאי למה - הסיפור הכי מדהים ששמעתם על המנהיג הטיבטי, חתן פרס נובל לשלום.. וצעיר ממשפחה הרוסה המוצא מקלט במאהל בדואי למשך 12 שנה ואף שוקל להתאסלם. כאשר זקני השבט מטילים עליו משימת חיפוש, הם לא מתארים לעצמם מה הוא עלול למצוא..

אלה, ועוד שלושים סיפורים שארעו במציאות ונשלחו לת.ד. 211 בבני ברק, או סופרו באופן אישי לסופר חיים ולדר, שערך וסגנן אותם, בכתיבה ייחודית מקורית ואותנטית, המזהה כל סיפור עם השפה והתרבות של מספרו.

זהו הספר העשירי של חיים ולדר, המשלים מעגל ספרותי שהחל בשנת תשנ"ב, עם פרסום ספרו הראשון "ילדים מספרים על עצמם".

אודות מחבר הסדרה אנשים מספרים על עצמם

חיים וַלדֶר (נולד ב-כ"ד בחשון ה'תשכ"ט) הוא סופר ילדים, נוער ומבוגרים חרדי ישראלי, מורה ופעיל לרווחת הילד בחברה החרדית. חתן פרס ראש הממשלה "מגן הילד" מטעם המועצה הלאומית לשלום הילד‏.

החל משנת 1990 משמש חיים ולדר כפובליציסט, ומפרסם טור קבוע ("מול המראה") העוסק בסוגיות חברתיות, חינוכיות וציבוריות. בעבר שידר תוכנית רדיו בשם "עצות מהחיים" ברדיו קול ברמה, ובתחילת 2014 החל להגיש את התוכנית ברדיו קול חי.

בשנת 1997 הקים חיים ולדר את המרכז לילד ולמשפחה, במסגרת האגף לשירותים חברתיים בעיריית בני ברק. מאז הוא משמש מנהל חינוכי במקום לצד מנהלת המרכז, ומסייע בנושאי משפחה, נוער וילדים במצוקה. על פועלו למען ילדים ונוער זכה חיים ולדר בפרס ראש הממשלה "מגן לילד" לשנת 2003, מטעם המועצה הלאומית לשלום הילד.

ספר לחברים על הספר 'אנשים מספרים על עצמם 1'

לקוחות שרכשו את הספר "אנשים מספרים על עצמם 1",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
57 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
59 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
54 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
55 ₪
אזל מהמלאי