ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443
אזל מהמלאי
69 ₪
אזל מהמלאי

שובב עם לב זהב

הוצאת חיים ולדר

הספר שובב עם לב זהב, חיים ולדר, הוצאת חים ולדר, 60 עמודים, כריכה קשה. ספר קומיקס המספר את סיפורו של יענקלה - ילד שובב מפולין והתמודדותו עם המלחמה ויחס הסביבה אליו.

אודות הספר שובב עם לב זהב

שובב עם לב זהב הוא ספר ילדים מותח ומרתק מאת הסופר חיים ולדר. הספר עוסק בילד יענקלה – השובב הכי גדול בפולין ואולי בעולם כולו, עד כדי כך שאפילו ההורים שלו כמעט התייאשו ממנו. אבל אז מגיעה המלחמה, ובסופו של דבר – אתם עוד תראו –  יענקלה מוכיח לכולם שילד שובב אין משמעו ילד רע.

הסיפור הופיע בעיתון הילדים בשם קומיקס.

אודות מחבר הספר שובב עם לב זהב

חיים וַלדֶר (נולד ב-כ"ד בחשון ה'תשכ"ט) הוא סופר ילדים, נוער ומבוגרים חרדי ישראלי, מורה ופעיל לרווחת הילד בחברה החרדית. חתן פרס ראש הממשלה "מגן הילד" מטעם המועצה הלאומית לשלום הילד‏.

החל משנת 1990 משמש חיים ולדר כפובליציסט, ומפרסם טור קבוע ("מול המראה") העוסק בסוגיות חברתיות, חינוכיות וציבוריות. בעבר שידר תוכנית רדיו בשם "עצות מהחיים" ברדיו קול ברמה, ובתחילת 2014 החל להגיש את התוכנית ברדיו קול חי.

בשנת 1997 הקים חיים ולדר את המרכז לילד ולמשפחה, במסגרת האגף לשירותים חברתיים בעיריית בני ברק. מאז הוא משמש מנהל חינוכי במקום לצד מנהלת המרכז, ומסייע בנושאי משפחה, נוער וילדים במצוקה. על פועלו למען ילדים ונוער זכה חיים ולדר בפרס ראש הממשלה "מגן לילד" לשנת 2003, מטעם המועצה הלאומית לשלום הילד.

הספר שובב עם לב זהב מצטרף לספרים רבים ומוכרים של המחבר חיים ולדר ובהם- 8 ספרים מסדרת ילדים מספרים על עצמםסיפורים מהחיים ועוד..

ספר לחברים על הספר 'שובב עם לב זהב'

לקוחות שרכשו את הספר "שובב עם לב זהב",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
59 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
55 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
55 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
57 ₪
אזל מהמלאי