ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

מדרש רבה - 6 כרכים זכר חנוך

הוצאת וגשל

מדרש רבה - 6 כרכים  - הוצאת מוגשת

על חמשה חומשי תורה וחמש מגילות, במהודרת זכר חנוך עם כל המפרשים בהוצאת זמיןל המשלבת את שני המהדורות המפורסמות- מהדורת דפוס וילנא ומהדורת עץ יוסף ליצירה חדשה ומהודרת. 31X22 ס"מ.

מהדורה הכי מפוארת והכי פופולרית!

כריכה חדשה ומהודרת ונייר קרם!

 

פירושים על הדף:

רש"י / ענף יוסף / עץ יוסף / יד יוסף / מתנות כהונה / ידי משה / משנת ר' אליעזר 

נזר הקודש /  תולדות נח / נחמד למראה / חדושי הרד"ל / חדושי הרש"ש 

באורי מהרי"פ / פירוש מהרז"ו / מסורת המדרש / זרע אברהם / אמרי יושר

ועוד ליקוטים ותוספות רבות.

 

אודות מדרש רבה

מדרש רבה (בארמית פירושו גדול) שם הוא כולל לעשרה חיבורים של מדרשי אגדה ועובדה בתקופת האמוראים והועלו על הכתב בזמנים שונים, ובסגנונות מגוונים - בעיקר בארץ ישראל. השם תומך למדרשים על חמשת חומשי תורה ועל חמש המגילות.

בראשית רבה, ויקרא רבה ורוב המגילות, הם החיבורים המוקדמים ביותר, ונערכו במתכונתם הנוכחית במאה השישית בערך. שמות רבה, במדבר רבה, דברים רבה ואסתר רבה נחשבים מאוחרים יחסית, וחלקם נערכו במתכונתם הנוכחית אחרי שנת 1000 לספירה. הפורמט שהכניס את כל עשרת הספרים תחת הכותרת של "מדרש רבה" נוצר במאה השש עשרה, ונדפס לראשונה בונציה בשנת ש"ה (1545).

מדרשים אלו הם בדרך כלל רחבי ההיקף מבין החיבורים המדרשיים לחומשים ולמגילות, והדפסתם גרמה לדומיננטיות כמעט מוחלטת שלהם ב'שוק' ספרות האגדה הארץ-ישראלית; סדרת המדרשים הגדולה הנוספת, הנקראת מדרש תנחומא לתורה, נדפסו, נפוצו ונתפרשו פחות. רק במאתיים השנים האחרונות נדפסו קבצים מדרשיים אחרים - פסיקתאות ומדרשים קצרים אחרים. 

למדרש רבה נתחברו פירושים רבים, בהם פירוש "פירוש רש"י", "מתנות כהונה", "יפה תואר", "פירוש מהרז"ו", "עץ יוסף" ו"ענף יוסף", "תפארת ציון" ואחרים. 

ספר לחברים על הספר 'מדרש רבה - 6 כרכים זכר חנוך'

לקוחות שרכשו את הספר "מדרש רבה - 6 כרכים זכר חנוך",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
90 ₪
אזל מהמלאי