ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

אוצר אישי התנ"ך

הוצאת ראובן מס

הספר אוצר אישי התנ"ך   - יש"י חסידה 

**כריכה קשה**

מכיל אוסף מדרשים על דמויות מהתנ"ך. הספר  אוצר אישי התנ"ך  הוא מעין מסודר בסדר אלפאבתי, כאנציקלופדיה שימושית המציגה את כל האישים הנזכרים בתנ"ך ובספרות התלמודית והמדרשית.  מהדורה חדשה ומורחבת (שנת תשנ"ט) עם למעלה מאלף הוספות חדשות. כריכה רכה.

דמותם ופועלם של אישי התנ"ך תוארו ופותחו על ידי חז"לאחר הדורות בעושר ספרותי רב, תוך כדי הפנים הרבות ומגוון התכונות הבאות והאפיונים האישיים שעיצבו את האומה הישראלית בראשיתה, וממשיכים לעצב את האומה עד ימינו. בספר זה, שזכה לפופולאריות עצומה, מרוכזים סיפורים והאמירות המשוקעים בספרי המקורות הרבים, לנגישים לכל קורא.

 

מתוך הקדמת אוצר אישי התנ"ך

[ מתוך הקדמת הרב ישראל יצחק (יש"י) חסידה

"ואמנם אנו מוצאים בספרות התלמודית מדרשית פרטים רבי עניין על תולדות חייהם של אנשי הדורות הקודמים ששמותיהם נזכרו במקרא פרטים שהוציאו חז"ל מן הכתובים, ופרטים קיבלו במסורת איש מפי איש. ברם הללו מפורזרים על פני שבעה ימים של ספרותינו הרחבה והענפה ולא עוד אלא שהם מפורדים ומפוצלים לחלקים ולחלקים ולא תתגלה לפנינו מסכת דמות של האיש ומסכת חייו אלא לאחר שנרכז את כל הפרטים המרובים במקום אחד ונערוך אותם בסדר נאות. זאת הצבתי לי למטרה בשעה שניגשתי אל המלאכה הקשה לא לסיים את כל החומר התולדתי שהושקע בשני התלמודים ובמדרשים הרבים הקטנים עם הגדולים ולסדרו כיד ה' הטוב עלי". 

 

ספר לחברים על הספר 'אוצר אישי התנ"ך'

לקוחות שרכשו את הספר "אוצר אישי התנ"ך",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
85 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
290 ₪
אזל מהמלאי