ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

יצורי הפלא במדרש ובמדע

הוצאת קורן

יצורי הפלא במדרש ובמדע

עוף החול ששהה עם נוח בתבה, הגריפון של שלמה המלך, הדרקון עליו התנבא ישעיהו והסלמנדרה שהצילה את חזקיהו – אלו רק חלק מרשימת היצורים המופלאים בהם נתקל לומד המדרש. האם יצורים כאלה היו באמת? האם חז"ל האמינו בהם? וכיצד עלינו להבין את דבריהם בנושא? מנהל מוזיאון הטבע התנ"כי, הרב ד"ר נתן סליפקין יוצא למסע בעקבות יצורי הפלא בספרות חז"ל, כשהוא מחבר בין המקרא והמדרש למיתולוגיה העתיקה ולמדע המודרני.

אודות הרב נתן סליפקין מחבר הספר יצורי הפלא במדרש ובמדע

הרב ד"ר נתן סליפקין הוא מייסד ומנהל מוזיאון הטבע התנ"כי ליד בית שמש. גדל במנצ'סטר, אנגליה, ועלה לארץ בשנת 1993. בארץ למד שנים רבות בישיבה, הוסמך לרבנות על ידי מוסדות ׳אור שמח׳, סיים תואר שני במדעי היהדות במכון לנדר בירושלים ודוקטורט בהיסטוריה יהודית באוניברסיטת בר־אילן, בנושא מפגשים רבניים עם זואולוגיה. הרב סליפקין הוא מחברם של ספרים רבים על יהדות, מדע וזואולוגיה. מתגורר בבית שמש עם אשתו וילדיו.

במהלך עשרים השנה האחרונות, הרב סליפקין העביר כמה וכמה תוכניות חינוכיות בגני חיות ומוזיאוני טבע ברחבי העולם, וכמו כן הוא מרצה אורח פופולרי בקרב קהילות יהודיות בעולם. נוסף על כך, הוא גם מדריך סיורי ספארי באפריקה וצולם לתוכנית הדוקומנטרית "חיות התנ"ך" ("Beasts of the Bible") בערוץ Animal Planet. העבודה שלו הוצגה בעיתונים רבים, בין השאר בניו יורק טיימס והג'רוזלם פוסט,בטלוויזיה וברדיו.

יצורי הפלא במדרש ובמדע, הרב נתן סליפקין 

ספר לחברים על הספר 'יצורי הפלא במדרש ובמדע'

לקוחות שרכשו את הספר "יצורי הפלא במדרש ובמדע",
התעניינו גם בספרים הבאים:

אזל מהמלאי
290 ₪
אזל מהמלאי
אזל מהמלאי
85 ₪
אזל מהמלאי