ספרי קודש - המדף היהודי
מוקד הזמנות: 03-5531443

מעינה של תורה - 5 כרכים

הוצאת פאר

סט  מעינה של תורה - 5 כרכים שערך וסידר הרב אלכסנדר זוסא פרידמן  של אמרות, רעיונות, והשקפות ופתגמים חידושים לפרשת שבוע, מגדולי ישראל בדורות.

אודות מעינה של תורה

ספר ספרי תורה מאגד בתוכו המוני דברי תורה קצרים על סדר פרשות השבוע. מכיל פירושים ורעיונות של הספר חכמי ישראל מחוגים שונים ומגוונים. בהקדמה למעיינה של תורה מסביר המחבר את החידוש והצורך מיוחד מיוחד זה. המחבר הסבר שבת זו שבה מצויה ירידה רוחנית רבה, ניתן למשוך את לב הקוראים ע"י הרעיונות הקצרים שבספר, הכתובים בצורה בהירה ומאירה, בשפה פשוטה וידידותית שתגרום בע"ה לקרב את התורה אל המון העם הטרוד ובעיקר לקהל הצעיר.
סדרת מעיינה של תורה מגיעה ב5 כרכים המכילים אמרות פתגמים וחידושים בנושא פרשיות השבוע,מועדים ותרי"ג מצוות.

סדרת הספרים מעיינה של תורה מתאים לפי תורה קצרים וקולעים לשולחן שבת וכמו כן מתאים כמתנה לבר מצווה.

עורך הסדרה מעינה של תורה

הרב אלכסנדר זושא פרידמן (1897 - 1943), היה תלמיד חכם, מחנך, מנהיג ציבור ועיתונאי. שימש כמזכיר אגודת ישראל בפולין ועורך ביטאונה של התנועה "דרכנו". עמד בראש רשת של תלמודי תורה "חורב". ייסד סמינר למחנכים חרדיים והיה מרצה בסמינר זה ובסמינרים למורות של בית יעקב. חיבר את החיבור הקלאסי על התורה "מעיינה של תורה" וספרי לימוד לתלמידים. בשנות החמישים הנציחה עיריית בני ברק את זכרו בקריאת סמטה במרכז העיר על שמו - סמטת אלכסנדר. לאחר שרחוב אחר בעיר נקרא על שם אדמו"ריאלכסנדר, הוסב שם הרחוב למעיינה של תורה , על שם ספרו.

ספר לחברים על הספר 'מעינה של תורה - 5 כרכים'

לקוחות שרכשו את הספר "מעינה של תורה - 5 כרכים",
התעניינו גם בספרים הבאים: